
Je kent het wel, je hebt een feestje gehad of bent een weekendje met vrienden weggeweest. Uiteraard hebben jullie allemaal foto's gemaakt met je digitale camera. Maar hoe wissel je die foto's nou onderling eenvoudig uit? Ik gebruik een aantal verschillende manieren:
email,
Picasa en
Yousendit.
Email is uiteraard de 'oudste' methode maar brengt wel met zich mee dat je slechts een beperkt aantal foto's kan rondmailen. Een handig hulpmiddel hierbij is het gratis programma
ShrinkPic met dit programma comprimeer je foto's tot een handzaam formaat...en het werkt allemaal keisimpel.
Picasa is uiteraard vergelijkbaar met Flickr. Ik vind Picasa persoonlijk wat gebruiksvriendelijker en het zit gekoppeld aan andere Google-applicaties.
Yousendit is niet alleen handig om foto's mee te verzenden, maar je kan er ook andere databestanden mee doorsturen.
Kortom genoeg opties dacht ik zo...