donderdag 6 augustus 2009

Ding 8: online plaatjes bewerken








Nog meer leuke online tools om online je afbeeldingen te bewerken. Ik zie hier wel veel mogelijkheden. Niet alleen puur voor de fun (maak je eigen magazinecover), maar ook functioneel als je zelf niet zo handig bent met programma's als Photoshop of Illustrator. De programma's werken niet altijd even goed, dat is dan weer het nadeel van gratis software...er is geen garantie dat het allemaal werkt. Ik ben maar even aan de slag gegaan met een aantal Imagegenerators. De resultaten variƫren in kwaliteit, maar dat si wat mij betreft niet meer dan logisch.

woensdag 5 augustus 2009

De nieuwe Prodigy...lekkerrrrr



Lekker hoor! Na een wat mindere periode zijn ze wat mij betreft met dit album weer helemaal terug. De twee eerdere singles waren al VET! Deze ook weer...

If You're not gaming You're losing

Even een bieb gerelateerd bericht. De vraag is natuurlijk....is dat zo? Wat vinden jullie?

If you're not gaming you're losing! from Jaap van de Geer on Vimeo.

MyMoza



Zelf een mozaiekfoto maken samengesteld uit allerlei andere foto's? Heel simpel ga naar MyMoza.com en maak je eigen foto. Erg mooi, je moet alleen wel over een redelijke voorraad eigen foto's beschikken...

maandag 3 augustus 2009

De Staat covert Sindey Samson

Cover van De Staat


...en het origineel van Sidney Samson

Filmtip: Rendition



Afgelopen weekend Rendition gekeken. Het plot in een notendop:

'Isabella is een Amerikaanse vrouw die getrouwd is met een man die verdacht wordt van terrorisme. Wanneer hij tijdens een reis van Zuid-Afrika naar Washington verdwijnt, gaat ook Isabella van Zuid-Afrika terug naar de Verenigde Staten om de zaak te onderzoeken. Ondertussen is Douglas Freeman, een agent die werkt voor de CIA, een getuige van een nogal onorthodox gesprek, hetgeen hij maar moeilijk achter zich kan leggen.'

Echt een film die je gezien moet hebben wat mij betreft.

vrijdag 31 juli 2009

Arctic Monkeys


Deze gasten brengen binnenkort hun 3e album uit. Geproduceerd door een van mijn helden Josh Homme. Zanger/gitarist/drummer en producer van onder andere Queens of the Stone Age en Eagles of Deathmetal.

Gisteren was er een webcast waarin ze songs van hun nieuwe album presenteerde....en die heb ik gemist!!!! Aaaaarghhhh! Gelukkig is de nieuwe single 'Crying Lightning'(zie video hierboven) overal al te beluisteren en dat klinkt veelbelovend moet ik zeggen. En die videoclip is ookal meesterlijk. Als iemand nog een Lowlandskaartje overheeft.....dan hoor ik het graag.