Toch maar even op de zaken vooruit lopen....RSS. Als Gmailer vanaf het eerste uur gebruik ik al een aantal jaren de in Gmail geïntergreerde reader. Heel erg handig. Ik ben met name geabonnneerd op RSS-feeds van nieuwssites zoals: nu.nl, nrcnext, nieuws.nl, nosheadlines. Altijd op de hoogte van het laatste nieuws! Daarnaast volg ik ook tal van muzieksites zoals Musicfrom.nl. Ook mijn blog kun je volgen via RSS. Tis allemaal zo makkelijk...je moet het alleen even weten.
dinsdag 30 juni 2009
Ding 4-5
Toch maar even op de zaken vooruit lopen....RSS. Als Gmailer vanaf het eerste uur gebruik ik al een aantal jaren de in Gmail geïntergreerde reader. Heel erg handig. Ik ben met name geabonnneerd op RSS-feeds van nieuwssites zoals: nu.nl, nrcnext, nieuws.nl, nosheadlines. Altijd op de hoogte van het laatste nieuws! Daarnaast volg ik ook tal van muzieksites zoals Musicfrom.nl. Ook mijn blog kun je volgen via RSS. Tis allemaal zo makkelijk...je moet het alleen even weten.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
zw.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten