woensdag 22 april 2009

Bloggen, bloggen en nog eens bloggen


Een aantal jaren geleden hield ik al eens een weblog bij, maar tijdgebrek zorgde ervoor dat dit al snel verwaterde. Ook de techniek zat weleens tegen, filmpjes of andere zaken op je weblog zetten....dat was een paar jaar geleden niet zo makkelijk. Maar dankzij allerlei web 2.0 toepassingen (23dingen) kan zelfs een Oerang-Oetang een log bijhouden. En wat een Oerang-Oetang kan....dat kan ik ook. En bovendien loop ik zo meteen een beetje in de pas met mijn collega's die op dit moment met een stoomcursus web 2.0 bezig zijn onder de noemer 23dingen. Hier in biebland zijn web 2.0 ontwikkelingen tamelijk onbekend, maar ik sta er van verbaasd hoe informatief, leuk, grappig, mooi en creatief mijn medebloggers zijn. Dat betekend dus dat ik aan de bak moet. Mijn weblog beschouw ik dan maar als plakboek en manier om brainfarts de wereld in te schieten.


Waar ik dan zoal over zal berichten? Nou de zaken die me in het dagelijks leven ook bezig houden: werk, muziek, uitgaan, film, internet, kunst, cultuur, boeken, games, reizen etc etc. Hoeveel ik daar over ga berichten? Geen idee.....das het mooie van een blog, het tijdelijke karakter. Even 5 minuten per dag wat van je aandacht vragen en je bent weer op de hoogte van wat er bij mij speelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten